Często zadawane pytania

Sprawdź najczęściej zadawane pytania tutaj. Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami pod adresem: support@lumiera.pl

Wymiana i zwroty

Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, możesz wymienić lub zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania.

Zwroty w ciągu 14 dni od otrzymania. Produkty muszą być w oryginalnym stanie i opakowane. Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

Zwrot musi zawsze zawierać kod track & trace. Nadawca ponosi odpowiedzialność za wysyłkę.

Po otrzymaniu zwrotu, zapewnimy, że kwota zakupu zostanie zakredytowana na Twoje konto w ciągu 14 dni.

Zamówienie i dostawa

W Lumiera dbamy o koszty wysyłki, dzięki czemu dostawa jest całkowicie darmowa.

*Czasami oferujemy darmowe produkty w ramach promocji. Aby pokryć koszty, pobieramy opłatę za wysyłkę w wysokości 5,99 PLN.

Średni czas dostawy naszych produktów to 8-15 dni. Nasze produkty są wysyłane bezpośrednio od dostawcy. Dzięki temu unikalnemu modelowi biznesowemu oszczędzamy na kosztach magazynowania i transportu, co pozwala nam oferować produkty w niższej cenie niż nasi konkurenci.

W 99% przypadków zamówienia są dostarczane w przewidywanym czasie dostawy. Niestety, czasami może się zdarzyć, że zamówienie opóźni się w procesie dostawy.

Możesz sprawdzić status swojego zamówienia, klikając w poniższy link:

Śledź zamówienie

Nie otrzymałeś zamówienia 3 dni po przewidywanej dacie dostawy? Jeśli tak, prosimy o kontakt z nami.

Ponieważ współpracujemy z różnymi dostawcami, produkty mogą być wysyłane osobno. Jeśli brakuje produktów, zazwyczaj otrzymasz je w ciągu 2-3 dni.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Śledzenie przesyłki

Na stronie Śledź zamówienie możesz wprowadzić numer swojego zamówienia, aby śledzić paczkę.

Informacje o track & trace są dostępne od momentu, gdy paczka dotrze do przewoźnika. Proszę pamiętać, że mogą wystąpić opóźnienia.