Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami pod adresem: support@lumiera.pl

Zamówienia i dostawa

Średni czas dostawy wynosi 6–11 dni roboczych.
Nasze produkty są wysyłane bezpośrednio od dostawcy do Ciebie. Ten unikalny model biznesowy pozwala nam znacząco ograniczyć koszty magazynowania i transportu, dzięki czemu możemy oferować nasze produkty w niższych cenach niż konkurencja.

W 99% przypadków zamówienia są dostarczane w przewidywanym terminie.
Niestety, sporadycznie może dojść do opóźnienia w trakcie realizacji dostawy.

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić pod poniższym linkiem:

Śledź zamówienie

Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w ciągu 3 dni od przewidywanej daty dostawy, skontaktuj się z nami.

Współpracujemy z różnymi dostawcami, dlatego niektóre produkty mogą być wysyłane oddzielnie.
Jeśli w przesyłce brakuje jednego lub więcej artykułów, zazwyczaj zostaną one dostarczone w ciągu 2–3 dni roboczych.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zwroty i wymiany

Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od daty otrzymania.

Zwracane produkty muszą:

  • znajdować się w oryginalnym stanie,

  • posiadać oryginalne metki,

  • nie nosić śladów użytkowania.

Każda przesyłka zwrotna musi posiadać numer śledzenia.
Nadawca ponosi pełną odpowiedzialność za przesyłkę zwrotną.

Po otrzymaniu zwróconych produktów dokonamy zwrotu środków w ciągu 5 dni roboczych na Twoje konto.

Śledzenie przesyłki

Na tej stronie możesz wpisać swój adres e-mail oraz numer zamówienia, aby śledzić przesyłkę.