POLITYKA WYSYŁKOWA

Dostawa i wysyłka

Godzina graniczna przyjęcia zamówień: 17:00 (CET/CEST, czas warszawski)
Czas realizacji zamówienia: 3–5 dni roboczych (pon.–pt.)
Czas dostawy: 5–10 dni roboczych (pon.–pt.)
Łączny czas od zamówienia do dostawy: 8–15 dni roboczych

Realizacja zamówień

Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 3–5 dni roboczych od ich otrzymania. Zamówienia złożone po 17:00 (CET/CEST) są przetwarzane następnego dnia roboczego.

Czas dostawy

Na terenie Polski:

  • Dostawy zazwyczaj trwają 5–10 dni roboczych od chwili nadania.

Opcje wysyłki

Oferujemy standardową darmową dostawę na terenie Polski. Obecnie nie są dostępne dodatkowe opcje wysyłki.

Śledzenie przesyłki

Po nadaniu zamówienia wyślemy e-mail potwierdzający wysyłkę z numerem śledzenia (jeśli dostępny). Status przesyłki można sprawdzić na stronie przewoźnika przy użyciu tego numeru.

Zmiana adresu

W przypadku błędu w adresie dostawy masz do 24 godzin od złożenia zamówienia – lub do godziny granicznej, jeśli nie została jeszcze osiągnięta – aby poprosić o korektę. Skontaktuj się z nami niezwłocznie.

Zaginione lub niedostarczone przesyłki

Jeśli przesyłka nie dotarła lub zaginęła, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub e-mail. Skonsultujemy się z przewoźnikiem, aby wyjaśnić sprawę i zaproponować rozwiązanie.

Polityka prywatności

Twoja prywatność jest dla nas bardzo ważna. Dane osobowe zebrane podczas procesu zamówienia i wysyłki przetwarzamy z zachowaniem najwyższej poufności. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Zwroty i refundacje

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i zwrotów środków znajdziesz w naszej polityce zwrotów.

Obsługa klienta

W przypadku pytań lub problemów związanych z zamówieniem skontaktuj się z nami: support@lumiera.pl

Informacje o firmie

Nazwa firmy: Lumiera
Adres e-mail: support@lumiera.pl
Numer telefonu: +3161562361
Adres: De Nieuwe Erven 3, 5431 NV Cuijk, Niderlandy